Fredag!!

En halv dag i skolan, en sväng in Body Shop och få lite make up inspiration = GÖTT!
Ville ha den här maken: (dock blev den inte så mer snällare) - MEN efter torsdag nästa vecka (klubbdag på body shop, 20% och goodiebag för dem som handlar) så ska jag visa er hur det ska se ut, LOVAR!
Älskar Body shops grejor mer och mer för varje gång jag är där. Är nog en typisk svensk som gärna vill vara lojal till olika märken. Så nu är det bara body shop som gäller fast deras mascara vill jag inte ha den har fått botten betyg av vännerna. Däremot vill jag ge ett stort plus till deras mineral smink och solpuder, LOVE IT!
Rougen jag har är också sjukt bra, den är så sjukt dryg så det ser inte ens ut som om att jag använt den. Kan uppdatera senare med vilket smink som jag vill rekommendera.
Min plan framöver är då att jag ska försöka få en LIA plats på Body Shop, har hört att det är en möjlighet. (LIA= Lärande I Arbete typ praktik fast ändå inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0